Wednesday

Day 4: Your parents.

Day 4: Your parents.

Now what do I say on this topic?

All I really have to say is they are awesome and I love them, even though though they truly are insane... and I do mean that in the most literal sence. :)

I would put up a picture, but I can't find one on my computer...

Sorry! <3 *love*

Thursday

Day 3: Your first love

Day 3: Your first love

Due to the fact that I may or may not be going to Calgary... Well Okotoks with the boyfriend tomorrow, I've decided to Do the "Day 3" Post today as well. To be honest I'm not looking forward to this one because I REALLY don't know what to write.

My first love is kind of a hard thing for me to write about. Thinking about it though, I'd have to say my first love was my first Non-Boyfriend (it sounds better than fuck-buddie), Brandon.

Yep, this guy right here. Sadly, I don't really know why, but I suppose thats how this weird thing called "love" works. We wern't dating, just really good friends. And I'm pretty sure we met online over Vampire Freaks. How very very Teen.

He was funny and smart and random, and maybe thats why I liked him so much. We really don't talk anymore, we did for a while, but we "broke up" when I moved to to BC after Graduating. It took a while to get over him, but I did, and I'm glad I did. Looking at him and me now, we are very different people with very different goals in mind, but I'm also glad I met him despite the heart ach after the fact.

Besides, now I have a better guy who I am very much in love with!

And that man would be this guy! Damn, Fucking, Sexy if you ask me. and Awesome too :)

Day 2: Nicknames.

Day 2: Nicknames.

Well, I can't say I've actually had that many nicknames, but I have had a few, so here goes...

1. Beej
2. B.J.
3. Bee-Bop (as in Bee-bop and Rocksteady - my brother was Rocksteady... TMNT.. just in case you didn't get it...)
4. Snail - I had a pet, while I was living in BC, his name was Bob. I have a tatoo of him on my hip.
5. Twiggy
6. Stanton/Stan/Tony (these ones come from Drag)

And, really I think thats about it otheer than ya know... Freak, Bitch (because I wore a leash throughout highschool), Darlin, What have you... lol

So yeah! Thants all, friends!!

Wednesday

Day 1: Introduce, recent picture of yourself, 15 interesting facts.


Day 1: Introduce, recent picture of yourself, 15 interesting facts.

I don't really feel like making an Actual introduction, so Hi - it's me - most of you know me.

Onto the Picture!


This is the very most recent Picture, taken at the Drag Show... that I performed at (very, very badly performed)

15 Interesting Facts?
1. I love Mars Bars
2. I actually get along really well with my older Brother
3. I generally dress like a "freak" because I think it's fun
4. It's really hard to come up with Interesting facts because I think pretty much everything I do is "Normal" even though it's probably not...
5. The Crow is my favorite movie, with The Secret of NIMH being a very close second
6. Don Bluth's movies ALWAYS make me cry
7. I'm drinking iced tea
8. My boyfriend and I are in the Process of creating our own very functional language and it has been an enjoyable experiance
9. I draw sometimes, Sometimes the drawings actually look okay even
10. I'd like to take photography courses, maybe?
11. I'm using this spot for filler until I can think of something
12. I should probably have a shower - sometime.. proably tonight... maybe before supper
13. I really like the number 13, I think it's a good number
14. Not so much a fan of this number, but I can't really tell you why
15. ????, profit

Friday

30 day blogging Challenge

Oookay - yes, I do realize I occasionally fail at doing ANYHTING that has the words "30", "day". and "challange" Case in point - I tried a 30 day drawwing challange - got two days in and Quit. Maybe I'll re-try with photography on that one though. :)

Hopefully, hopefully I can do this. No prommises, but I'm going to try - Starting Tomorrow...

Day 1: Introduce, recent picture of yourself, 15 interesting facts.
Day 2: Nicknames.
Day 3: Your first love.
Day 4: Your parents.
Day 5: What song inspires you.
Day 6: Pet peeves.
Day 7: What makes you happy.
Day 8: A place you’ve traveled to and where else you want to travel.
Day 9: A favorite picture of your best friend.
Day 10: Something you’re afraid of.
Day 11: A quote you love.
Day 12: Something you don’t leave the house without.
Day 13: Goals.
Day 14: A picture of you last year – how have you changed?
Day 15: Death row meal.
Day 16: Your opinion about your body and how comfortable you are with it.
Day 17: Put your iPod on shuffle, first 10 songs.
Day 18: Something you miss.
Day 19: Things you want to say to an ex.
Day 20: Something you wonder “What if…?” about.
Day 21: Something you’re proud of.
Day 22: What do you want your future to be like?
Day 23: Favorite Movies and TV Show.
Day 24: Something you’ve learned.
Day 25: Something you are looking forward to.
Day 26: Your Dream Wedding.
Day 27: Photo of your city .
Day 28: What stresses you out?
Day 29: Who is you hero?
Day 30: A picture of yourself this day and 5 good things that happened since you started the challenge.

Sunday

Pictures



Yay Life Update

So not everything in this life update is YAY, but most of it is :D

First off - I AM JOB. Workin at the castle by the river and yeah - best job I've ever fucking had. It's great. The people are awesome, the work is awesome, everything is awesome. Also lunch for $2.00 - can not beat that.

Second - Dez and I = 5months now. Couldn't have asked for a better guy. I am so fucking happy. Life is Dope.

Thrist - Got some Photography done, so I really prolly should get some of those up here and edited and what not - all in all I think they're pretty good. It was a lot of fun. Still thinking of going to school for it, but I don't know. I don't need a peice of paper to tell me I'm a photographer, and I'm really only doing it for me - sooo yeah.

Quatro - It's Daddy's Day - Happy day fathers.

Sinco - Cam and Mike and I hung out the other day. Ideas for the Zine are comming together GREAT and I'm very excited about it. I think it will take off really well and I'm more than ready to start pushing out articles.

Fünf - Silvias Mother is a fucking awesome song. I'm listening to it now and you should be too.

Six - I don't really know if I have any other good news. Oooh - wait, yes - I do. Dez and I are looking for a place for September First and I am very excited about that. It's going to be fantastic. As much as I love living with my mum and Bro.. and Step dad, it's going to be awesome to get my own place again.

And yeah. That's... that's kinda it... because I don't feel like putting bad news on here and so I simply am not going to. Because that's just the way it is.

LOOOVVEEE

Die Straße, die weg führt, ist lang, sie sind willkommen hier.

Thursday

Slut Walk and Consent Fest

Ermm hey?

Yeah, yeah I know - I don't write often anymore and that makes me a bad bad little person.

I don't really have anything to say other than:

I went to The Slut Walk and Consent fest after party at Divas (local gay bar) and had a fucking BLAST! met a really really cool (cute, fucking adorable) blond little Contact Juggler, and her Ermm.. spinning partner with awesome Hula Hoop skills and it was fucking Wow!

The night was awesome - Talked to my cousin who is trying to get me into being a drag king - which is actually petty dope - I'd be up for it! Fuck yeah.

Anyway - I dunno - I had pictures, buuut they aren't on my computer so - they'll be added later. Anyway - it was an awesome night!

also - ma pictures gonna be in teh paper! huzza! LOVE

bye

Rest in Peace

They told me it would get easier with time but it hasn't
They told me you're still here in some form and maybe you are
I still look for you four years later...
Four years later and not a day goes by without you on my mind

Dez and I are comming to visit you on the 3rd...
I think you'd approve of us,
I think you'd be happy for us.
I don't know why, but your oppinion still matters more than anyone elses

I can't tell you how many times I've cried thinking of you
I was going to talk to you that night...
I was going to call and tell you that I was comming back from BC
I wanted to chill
Drink coffee at the Wayback Shack and laugh
Those days are so many years past

For wherever you are
I hope you're happy
I hope the pain is gone.

I love you my friend <3

Friday

FUCK

What a fucking idiot! God Damned stupid roommate has her god damned stupid abusive peice of shit ex-boyfriend here and really, all I want to do is beat her with a God damned chainsaw until she's nothing but Mush in my God Damned bathtub.

What a fucking stupid peice of shit god Damned idea I fucking hate her.

I fucking hate him.

Need to get out of this fucking house before I do fucking kill someone. Just glad my boyfriend is here or I'd fucking go fucking insane.

I hate this shit. Hate it, stupid.

She's cheating, going to cheat on a great guy, her awesome boyfriend that everyone likes, that everybody approves of, the guy that treats her like she should be treated.

Honestly, maybe this prick peice of shit is the guy she Deserves.

Maybe she isn't any better than exactly what he calls her because, fuck, some days I'd like to say the exact same fucking thing to her.

What an idiot. Peice of fucking shit stupid slut cunt dumb fucking Dumb!